Sympozja Naukowe Dzieci

  • IV Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe Dzieci: Człowiek i świat – przestrzenie odkrywania

IV Sympozjum Naukowe Dzieci na temat „Człowiek i świat – przestrzenie odkrywania” przeszło do historii. Odbyło się 10.06.2016r. na Wydziale Pedagogicznym i Artystycznym UJK w Kielcach, gromadząc 57 autorów prezentacji i posterów naukowych oraz 350 widzów. Dr Anna Wileczek, otwierając w imieniu organizatorów ten festiwal „młodej nauki”, podkreśliła potrzebę rozwijania dziecięcych zainteresowań wiedzą, rozumianą nie jako zlepek nudnych formułek, ale fascynującą przestrzeń ciągłego odkrywania! Potwierdził to za chwilę mgr Karol Szary z Instytutu Fizyki UJK przy pomocy „cudownych” doświadczeń z ciekłym azotem! Prezentacje dzieci miały zróżnicowaną tematykę i formę: od teorii powstania wszechświata, tajemnic przyrody i jej podglądania, przez relacje z wykorzystania nowoczesnych technologii, badań nad postawami ciała, oraz przybliżanie niezwykłych faktów z przeszłości, pasje twórcze i sportowe. Wśród form podawczych znalazły się monolog, drama, film, inscenizacja, pokaz.

Relacje z V Jubileuszowego Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego Dzieci

Relacja www.ujk.edu.pl (zobacz)

Oglądaj zdjęcia

IV Sympozjum Naukowe Dzieci na temat „Człowiek i świat – przestrzenie odkrywania” przeszło do historii. Odbyło się 10.06.2016r. na Wydziale Pedagogicznym i Artystycznym UJK w Kielcach, gromadząc 57 autorów prezentacji i posterów naukowych oraz 350 widzów. Dr Anna Wileczek, otwierając w imieniu organizatorów ten festiwal „młodej nauki”, podkreśliła potrzebę rozwijania dziecięcych zainteresowań wiedzą, rozumianą nie jako zlepek nudnych formułek, ale fascynującą przestrzeń ciągłego odkrywania! Potwierdził to za chwilę mgr Karol Szary z Instytutu Fizyki UJK przy pomocy „cudownych” doświadczeń z ciekłym azotem! Prezentacje dzieci miały zróżnicowaną tematykę i formę: od teorii powstania wszechświata, tajemnic przyrody i jej podglądania, przez relacje z wykorzystania nowoczesnych technologii, badań nad postawami ciała, oraz przybliżanie niezwykłych faktów z przeszłości, pasje twórcze i sportowe. Wśród form podawczych znalazły się monolog, drama, film, inscenizacja, pokaz.

  • IV Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe Dzieci: Człowiek i świat – przestrzenie odkrywania

IV Sympozjum Naukowe Dzieci na temat „Człowiek i świat – przestrzenie odkrywania” przeszło do historii. Odbyło się 10.06.2016r. na Wydziale Pedagogicznym i Artystycznym UJK w Kielcach, gromadząc 57 autorów prezentacji i posterów naukowych oraz 350 widzów. Dr Anna Wileczek, otwierając w imieniu organizatorów ten festiwal „młodej nauki”, podkreśliła potrzebę rozwijania dziecięcych zainteresowań wiedzą, rozumianą nie jako zlepek nudnych formułek, ale fascynującą przestrzeń ciągłego odkrywania! Potwierdził to za chwilę mgr Karol Szary z Instytutu Fizyki UJK przy pomocy „cudownych” doświadczeń z ciekłym azotem! Prezentacje dzieci miały zróżnicowaną tematykę i formę: od teorii powstania wszechświata, tajemnic przyrody i jej podglądania, przez relacje z wykorzystania nowoczesnych technologii, badań nad postawami ciała, oraz przybliżanie niezwykłych faktów z przeszłości, pasje twórcze i sportowe. Wśród form podawczych znalazły się monolog, drama, film, inscenizacja, pokaz.

 

  • IV Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe Dzieci: Człowiek i świat – przestrzenie odkrywania

IV Sympozjum Naukowe Dzieci na temat „Człowiek i świat – przestrzenie odkrywania” przeszło do historii. Odbyło się 10.06.2016r. na Wydziale Pedagogicznym i Artystycznym UJK w Kielcach, gromadząc 57 autorów prezentacji i posterów naukowych oraz 350 widzów. Dr Anna Wileczek, otwierając w imieniu organizatorów ten festiwal „młodej nauki”, podkreśliła potrzebę rozwijania dziecięcych zainteresowań wiedzą, rozumianą nie jako zlepek nudnych formułek, ale fascynującą przestrzeń ciągłego odkrywania! Potwierdził to za chwilę mgr Karol Szary z Instytutu Fizyki UJK przy pomocy „cudownych” doświadczeń z ciekłym azotem! Prezentacje dzieci miały zróżnicowaną tematykę i formę: od teorii powstania wszechświata, tajemnic przyrody i jej podglądania, przez relacje z wykorzystania nowoczesnych technologii, badań nad postawami ciała, oraz przybliżanie niezwykłych faktów z przeszłości, pasje twórcze i sportowe. Wśród form podawczych znalazły się monolog, drama, film, inscenizacja, pokaz.

 

  • IV Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe Dzieci: Człowiek i świat – przestrzenie odkrywania

IV Sympozjum Naukowe Dzieci na temat „Człowiek i świat – przestrzenie odkrywania” przeszło do historii. Odbyło się 10.06.2016r. na Wydziale Pedagogicznym i Artystycznym UJK w Kielcach, gromadząc 57 autorów prezentacji i posterów naukowych oraz 350 widzów. Dr Anna Wileczek, otwierając w imieniu organizatorów ten festiwal „młodej nauki”, podkreśliła potrzebę rozwijania dziecięcych zainteresowań wiedzą, rozumianą nie jako zlepek nudnych formułek, ale fascynującą przestrzeń ciągłego odkrywania! Potwierdził to za chwilę mgr Karol Szary z Instytutu Fizyki UJK przy pomocy „cudownych” doświadczeń z ciekłym azotem! Prezentacje dzieci miały zróżnicowaną tematykę i formę: od teorii powstania wszechświata, tajemnic przyrody i jej podglądania, przez relacje z wykorzystania nowoczesnych technologii, badań nad postawami ciała, oraz przybliżanie niezwykłych faktów z przeszłości, pasje twórcze i sportowe. Wśród form podawczych znalazły się monolog, drama, film, inscenizacja, pokaz.